Wszyscy wiemy, że obecnie uczymy się inaczej. W klasie III C uczniowie nie próżnują . Pracując zdalnie zdobywają nowe wiadomości i umiejętności, wykonują też doświadczenia.

Zainteresowani wiosną, rozwojem roślin, postanowili wyhodować w domu fasolkę. Celem tego doświadczenia było poznanie: czynników potrzebnych do kiełkowania i wzrostu rośliny oraz etapów jej dojrzewania. Dzieci prowadziły hodowle przez 2 tygodnie. Aby dokumentować pracę założyły Dziennik obserwacji hodowli fasoli, gdzie wpisywały swoje codzienne spostrzeżenia, opisywały zmiany w wyglądzie nasion, a potem rozwijającej się rośliny, robiły zdjęcia i rysunki, notowały uwagi.

Cele doświadczenia zostały osiągnięte. Uczniowie wywiązali się znakomicie. Hodowla własnej fasolki sprawiła dzieciom wiele satysfakcji i uświadomiła im, że o rośliny należy dbać. Zbiory będą bardzo obfite!

Zapraszamy do fotorelacji!

  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06
  • 07
  • 08
  • 09
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28

 


 

Wydarzyło się...

godło Rzeczpospolitej Polskiej - biały orzeł na czerwonym tle

 

 

REKRUTACJA

 

Aktywna tablica - banner informacyjny programu

 

Bezpieczna

 szkoła +

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

miniaturka plakatu BOHATERON

Miniaturka obrazka

 Baner akcji Razem na Święta

Banner akcji Szkoła w Pilotażu Programowania

 

LSCDN

konkursy

Zawodowy strzał w 10 - link do informatora o szkołach ponadgimnazjalnych